søndag den 18. november 2012

Svinger min rustne kagearm!

Efter laaaang tids pause har der igen været sjov i mit køkken! Jeg har en sød nabo, med en endnu sødere lille søn, som fyldte hele 4 år i går og han skulle selvfølgelig have en kage. Hans yndlingsbamse er en lille Daffy Duck og han blev derfor rigtig glad og overrasket da han så kagen! :-)




Fødderne vender helt tosset, men ellers var der simpelthen ikke plads på fadet.
Kagen er ren chokoladekage smurt op med en lækker chokoladesmørcreme. Jeg fik taget billeder af hele processen så der kommer en "how to" en af dagene.

Håber I har det godt derude :-)
Edith.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig igen. Det ser nu ikke nu som om din kagearm har været rusten ;)
    Kanon flot kage og tillykke med nabo'ens søn :)
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. Tak Lene! Håber også jeg kan holde gang i det igen ;-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.