lørdag den 23. juli 2011

And the winner is....

I dag er det min kærestes fødselsdag og derfor skal jeg også finde en vinder af denne lækre omgang kagegejl sponsoreret af Fru Ronne


136 dejlige mennesker har deltaget med i alt 333 lodder! Jeg vil gerne først sige tak fordi I ville lege med og for alle de søde ord jeg fik med på vejen :-)
Jeg copy-pastede alle navnene over i excell det antal gange som personen havde af lodder og derefter fik random.org lov til at lege lykkens pamfilius.


Stort tillykke til.... 

Malene med bloggen by myr !

Send mig en mail med din adresse til edith_dk@hotmail.com og så skal sommerfuglene straks flyve afsted!

7 kommentarer:

  1. JUHUUUUUU!!! Ej hvor er jeg glad...glæææder mig allerede til at lave kage-gejl:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  2. Og forresten, stort tillykke med kærestens fødselsdag:-) :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderen med den mega fine gevinst.

    Tillykke med kærestens fødselsdag.

    Kh, Lis

    SvarSlet
  4. ØV!
    Men stort tillykke til Malene :)

    SvarSlet
  5. Tillykke til Malene.

    Lækker præmie. Den ville jeg gerne have vundet :-)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke til vinderen (og så lige en tudekiks til mig)
    Hilsen Heidi

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.