torsdag den 9. juni 2011

Kageforsøg

Nogle gange må man jo lave lidt eksperimenter, hvis man vil kreere noget sjovt og nyt med kage, men det er desværre ikke altid at kageforsøgene lykkes! For noget tid siden skrev jeg vist om et mislykket forsøg, og jeg havde egentlig besluttet at I først måtte se kagekikset når forsøget engang lykkedes for mig, men det kan godt have lange udsigter ;-) Så se her hvordan mit køkken også kan se ud:




Kan du gætte hvad jeg har gang i? Nej vel?
Jeg ville lave gelatineballoner som pynt til en ballonkage, men havde vist en lidt uautoriseret fremgangsmåde.... Ballonerne skulle dyppes i fedtstof for at man efterfølgende kunne få ballonen af, men når jeg smurte dem, ville gelatinen ikke hænge fast. På det nederste billede havde jeg ikke brugt fedtstof, men brugte til gengæld 2 timer på at få ballonen ud... Okay okay ikke nogen stor succes, men man jo ofre sig i kagens navn og jeg har ikke givet helt op endnu!


Nu vil jeg drage mod Århus for at hente min dejlige søn, som har været på ferie hos bedsterne, og så skal vi da vist også ind til Reception hos Cupcakefabrikken - kommer du?

Rigtig dejlig dag til dig!

3 kommentarer:

  1. Fantastisk projekt, jeg er spændt på at se, hvordan du får det løst :)

    SvarSlet
  2. Ja, whau.Spæmdemde projekt.
    Og smadder hyggeligt at møde dig hos Julia, og så lige i dag, hvor du er perlenlogger.

    Karen

    SvarSlet
  3. Ja nu må vi se om jeg overhovedet får det løst ;-)
    Karen - Ja det var lidt pudsigt og rigtig hyggeligt. Det blev lidt kort for min søn var simpelthen en værre krudtugle i går og havde slet ikke tålmodighed til en reception :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.