lørdag den 30. april 2011

Er vist lidt bagud

I morgen trækker jeg vinderen af min giveaway, men jeg har altså ikke lavet selve præmien endnu! Jeg har ventet til sidste øjeblik så pynten er så frisk som mulig når jeg sender den afsted. Sådan noget fondant pynt kan holde sig længe, men det er jo ikke sikkert at vinderen skal bruge det lige med det samme, så for at være sikker så laver jeg det lige inden afsendelse. Men hvis nu vinderen i morgen skal bruge pynten snart, så skal jeg nok skynde mig at blive færdig ;-)




Der skal laves maaange små detaljer, men heldigvis er det noget så hyggeligt at lave. Hvis du endnu ikke har deltaget i min giveaway så kan du liiige akkurat nå det. Klik HER.

3 kommentarer:

  1. Du er for vild! Det ser helt vildt sejt ud!

    SvarSlet
  2. Det er helt fantastisk håber jeg vinder :D
    Har os lige starte min første Give Away det bliver sikkers osse sjovt :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.