mandag den 18. april 2011

Alternativer

Apropos indkøb af dyrt dyrt kagegrej så elsker jeg nu også at finde gode alternativer herhjemme. Se nu bare denne fantastiske fondant-tørre-plade ;-)


Da alle mine skærebræt er vinde og skæve (fra Ikea selvfølgelig) måtte jeg finde en stabil og helt plan overflade. Min familie spørger tit hvad jeg egentlig skal bruge den der lange uddannelse til, og jeg har endnu ikke svaret, men nu har det da i hvert fald ikke været helt spild! Klassisk og Moderne Samfundsteori er altid god at have ved hånden ;-)

Min skønne (efternøler) lillesøster fylder 15 år på torsdag, så jeg er ved at forberede en fødselsdagskage til hende. Jeg kan desværre ikke afsløre hvad det skal blive til for hun kunne godt finde på at kigge forbi bloggen, men det hvide stykke fondant er da en del af den.

Håber den bliver god, så jeg kan dele den med jer!

Og wow! Nu mangler jeg bare én fast læser for at runde de 70!! Hvor er det vildt! Tusinde tak fordi du gider læse med!

God aften.

4 kommentarer:

  1. Haha har også nogle alternative anvendelser af mine tunge bøger en gang imellem. Men som regel står de jo egentlig bare på hylden ;)

    Spændende med kagen

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hehe fin både at anvende tunge bøger fra sin uddannelse.

    SvarSlet
  3. he he troede lige at det hele var en del af kagen, man ved aldrig med dig....

    SvarSlet
  4. Ku' du ikke bare bruge hovedet?
    Du har vel læst bogen?
    *Hø, hø* :-D

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.